pondělí 27. října 2014

Jablečné placičky

To je tak, když nevyndáte žádné maso na oběd,dopoledne jste pryč a máte sotva hodinu na uvaření oběda :-D Recept jsem objevila u známé a mám pocit, že klasické jablečné knedlíky už asi ani dělat nebudu. Stejně mám nejradši těsto s cukrem,máslem a vůní jablek! :-D

INGREDIENCE:

4 střední jablka
250 g tvarohu
200 g polohrubé mouky
cca 50g dětské krupičky
1 vejce

A postup je ještě prostší. Jablka jsem oloupala a nahrubo nastrouhala do misky,přidala vejce, vaničku tvarohu,mouku a krupičku. Podle šťavnatosti jablek je potřeba případně dosypat krupičku nebo i mouku. Těsto je patlavé,ale po obalení moukou jdou dobře tvarovat kuličky, v mém případě placičky(aby byly rychleji uvařené).
Dávala jsem do vroucí mírně osolené vody a čekala dokud nevyplavou.Pak promíchala a nechala ještě chvilku povařit.

Doporučuji podívat s přepuštěným máslem,cukrem a skořicí.


Žádné komentáře:

Okomentovat