neděle 18. ledna 2015

Ranní rosa

Pátrala jsem, co bych zase upekla..Projela jsem jeden nejmenovaný maminkovský server a objevila tam tohle - kombinace tvarohu a kokosu je luxusní!!!

INGREDIENCE:
Těsto:

  • 200 g másla nebo Hery
  • 300g polohrubé mouky
  • 3 vejce + bílek
  • 3 lžíce mléka
  • 150 g cukru krupice
  • prášek do pečiva
  • 200 g zakysané smetany nebo bílého jogurtu
  • kakao
Náplň:
  • 250 g tvarohu kostka
  • 1 žloutek
  • cukr podle chuti
  • 7 lžic strouhaného kokosu
Krém:
  • zakysaná smetana
  • 31% smetana ke šlehání
  • cukr podle chuti
Kakao na posypání

Nejprve si z kokosu,tvarohu,žloutku a cukru utvoříme hmotu, z které si uděláme kuličky - velikost je na vás, já dělala velikost cca vlašských ořechů. Příště musím udělat menší. Dala jsem si je tác a šoupla je na cca 30 minut do mrazáku.


Mezitím jsem si umíchala změklé máslo s cukrem a vejci. Pak jsem přidala zakysanou smetanu, mléko a mouku s práškem do pečiva. Půlku jsem nalila na plech vyložený pečícím papírem a do druhé části těsta jsem přidala kakao a dala na světlou vrstvu. Poté jsem přidala kuličky z tvarohu. Vložila jsem do trouby předehřáté na 180°C a pekla cca 30 minut. Kdo si není jistý,špejle to jistí :-D


Buchtu jsem nechala vychladnout. Pak jsem vyšlehala do tuha šlehačku,přidala jsem zakysanou smetanu a osladila. Nakonec stačí zasypat kakaem nebo nastrouhanou čokoládou.




Žádné komentáře:

Okomentovat